Smalast, smalare, smal ?


     Jag nyår 2008                            Jag 2010                                                          Jag 20**?  

För inte så länge sen kollade jag på lite kort på facebook. OCH ser ni hur hemsk jag ser ut på bilden från nyår ? Jag är vidrigt äckligt smal! Visst jag tyckte det då med men det är först nu som man förstår hur jävligt det måste sett ut.

Men det roliga är att jag nu har tänkt....shit jag har gått upp 12 kg (!!!) sen jag träffade Dan (på ca 1 halvt år sen). Jag är fet! Det måste jag ju bara gå ner. Tills jag såg bilden och insåg att "de där extra kilona var välbehövda".
Men i framtiden vore det ju nice med en mer tränad kropp men men ;)

Sen läste jag på Emmas blogg <3 om kropps fixering. Lilla gumman...jag som alltid har avundas dig och velat vara och se ut som du! You´re perfect sweetie!

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Som sagt jag har hela tiden sagt åt dig att d är superfin nu!! Det tyckte jag att du var då med men de där extra kilona gjorde dig bara ännu finare! <3



åh men vad du är söt!! men du ska aldrig önska att du är ngn annan ändå. för du är bäst och vackrast på hela jorden! <3

2011-01-19 @ 22:30:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0