Skönhetssömn

Jag kunde verkligen inte sova inatt. Skiiit jobbigt, låg bara och vred mig i sängen. Stackars dan som jag tror jag väckte några gånger där.
Först gick jag upp tog en kuckelimuck piller, la mig igen, vred mig, räknade till 800 (tänkte jag skulle bli trött av det), vred mig, började tänka på sånna dära jobbiga saker som livet och döden, vred mig, sen tror jag att jag somnade.

Så ändå tack vare den här jobbiga kvällen kom jag fram till något revolutionerande.

Universum är oändligt det vill säga utan slut, en cirkel även den utan slut, vattnet går ju med runt i ett kretslopp, tiden och räknetal är likaså oändliga och Lovis lustiga funderingar tar verkligen inte slut de heller.
Så vem säger att det inte är likadant med människan och själen?


Kommentarer
Postat av: Kärring

Äckel! Du ska inte ha husdjur!!!

2012-01-06 @ 00:51:18
Postat av: Kärring

Äckel! Du ska inte ha husdjur!!!

2012-01-06 @ 00:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0