Magen är nöjd


Tog kortet vid frukostbordet med pappsen som frågar "Luktar det illa" ?

Satt i mig lite fil och vetekli och snart bär det av till stan. Inte så överjävligt peppad på det men inte heller så fruktansvärt anti heller. Jag åker till stan med jämna mellanrum för läkarbesök och psykolog besök. 

Det som gör en frustrerad är att alla bollar över ansvaret på varandra. Arbetsförmdelingen vill ha ett intyg från läkarn som ska avgöra hur mycket jag skulle kunna jobba, men han bollar tillbaka för det är inte han som ska göra det, men när man frågar så vet dem inte igentligen vem man ska vända sig till, medans läkarn menar det att mitt problem är att jag har en överbeskyddande mamma.....

Say whaaat?!
Visst jag har världens underbaraste mamma som finns med mig och stöttar men att hon skulle vara mitt problem är ju bara löjligt. Sen menade han att jag var ett typiskt fall för "ny vuxen ångest". Men ja men visst! Klart att jag haft det stora delar av mitt liv!? Mother fucking idiot! (Inte att han eh ja med min mamma, aja ni fattar).

Men men nu ska vi se om mamma kan ta sig ur sin afrikanska / somalska burka dräkt så vi kommer iväg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0