Jag har alltid velat ha hund skit på mina convers..yes!

Hur tänker en person som är ute och går med en hund. Ungefär såhär skulle jag tro..

- Nanana, åh så underbart att våren börja komma..
nananan
Åh vad bra hon skiter, slipper jag gå den där rundan då kan jag ju bara gå hem.
ehm bajspåse..
Men jag har ju ny manikerade naglar..
åh fy vilken äcklig stor jävla hästskit hon har lagt
"urkk"
Men det är ju faktiskt snö ute..det som inte syns finns inte..?
*Tittar sig omkring, åt höger och sedan åt vänster*
Kom fort Bella fort så skyndar vi oss hem.


Har ni med hundar aldrig hört talas om utrycket "Det som gömms i snö kommer upp i tö" ?
Jätte kul när man går från bussen på gångbanan. Lite sådär halft om halft i medvetandet då det är Måndag eftermiddag.
O *splaaaaach* så står man där med conversen i en gigantisk jävla hund skit!
Och hur lätt är det att vara uppmärksam på skiten? De har ju för in i helvete samma färg som marken!!



Så till dig vars hund som la världens äckligaste skit på gatan där jag gick...
hoppas din hund jävel har diaree imorgon och SKITER I DIN SÄNG!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Nae stackare! :(

Har varit nära att gå i det flera gånger :S..

ibland borde man få ta "hundkörkort".. för folk fattar verkligen inte att det inte är såå fräscht för alla trafikanter att få det på skon!!

<3<3

2010-03-22 @ 20:27:51
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Johaaaaaaaaaaaaan

Skönt inlägg LÖVIS, mer sånt:D!

2010-03-22 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0