Arbetsintervjun

Aha tänka sig ni vart lite nyfikna på vart jag var och hur det gick på arbetsintervjun. ;)
Ja det var ju en erfarenhet i sig.
Men hur som helst var det inte någon stor grej utan det var som telefonförsäljare...Men man får ju lite kosing från det med.

Jag var så nervös..
hade funderingar på att bara ta bussen direkt hem till trygga hålan åtvid.
Men jag tog mig in genom grindarna till en liten gränd.
(då vart jag seriöst rädd för att det var en bordell, såg sådär skumt ut)
Upp för trapperna, in, pratade med en kille som ville veta varför jag skulle få jobbet och varför jag är bra säljare. Shit..ehh för jag behöver pengar?
Vad tusan skulle jag säga.
Jag vet inte ens riktigt var jag sa jag tror jag fick en liten black out...

Så kanske, felet är att jag inte vet om jag hoppas jag får det eller om jag hoppas att jag inte får det. haha
Dilema ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror det var samma jag var på för en vecka sen ;) Men jag ångra mig efter arbetsintervjun så jag svara inte när dom ringde dagen efter haha :P

2010-03-24 @ 20:17:54
Postat av: Marina

Vad kul, Lovi! Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0