Det sista ni hör från mig. Kalla mig patetisk, men jag försöker överleva.

Vakna, höra hur värdelös jag är, läsa hur patetisk jag är, vara hatad, osynlig, äcklig, otillräklig, gå runt och försöker hålla humöret uppe, leva men det är inte så lätt.
Det här får mig nästan att längta tillbaka till långbrott tiden.


Att ens behöva läsa det på internet. Ett ställe där sakerna stannar för evigt.
Det jag skrev var känslor som dem kanske inte förstod. Som de antagligen tog emot dem.
Känsler jag försöker sätta ord på.

Det här har gått för långt och jag orkar inte mer. Ni kommer inte höra ifrån mig igen...
Ni får bryta ner någon annan nu

Kommentarer
Postat av: Patrick

Ber om ursäkt till er alla som läser det här o tar det helt fel men varför kan ni inte prata om saker istället för att snacka skit bakom varandras ryggar?

Jag tycker väl inte illa om nån direkt så ta det inte personligt någon utav er. Bara tänk på hur mycket ni faktiskt tycker om varandra och hur dumt det är att snacka skit om varandra när ni om 10 år aldrig kommer ha en aning om vad det va ni va arga på.

2010-01-04 @ 16:29:11
Postat av: Patrick

Och nej gott folk. Det här är inte att lägga sig i. Jag bara tipsar er. Skiter fullständigt i vad ni gör av det :)



Förövrigt lovi så får du fan se till o hitta din mobil snart! Jag blir galen! =)

2010-01-04 @ 16:40:17
Postat av: lina

PRATA MED MIG LOVI!

blir för i helvete galen när man ska behöva läsa på internet att du mår dåligt!



och ge inte upp på vad du än skriver om! DU ÄR INTE PATETISK, VÄRDELÖS, HATAD, OSYNLIG, ÄCKLIG!

det du bör skriva är att du är underbar, du finns alltid där för folk som mår dåligt, och varje gång ma ser dej skratta blir man så jäkla glad i själen. Du sprider vidare glädjen. och folk som inte inser att dom går miste om någon så underbar som du är helt dumma ihuvet. Dom som föröker "bryta" ner dej kan få med mig och göra jag lovar! För du betyder allt för mig Lovi. Jag kommer alltid att stå brevid dig! <3

2010-01-07 @ 17:56:43
URL: http://trotvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0