Det nya året för Lovi.

Nyårs afton är över och det är en ny början på ett fräscht år.
Jag har det inte alls bra, festen igår var otroligt roligt med de riktiga vännerna som står en nära..
Mycket roligt nytt folk träffade man med. Härligt.

Men min höft är bara sämre och sämre. Hoppas jag åtminstonde får amputerade det så smärtan går bort. Åtvidabergs "läkarna" kan inget göra. Sjuka jävlar. De är nog inte ens ordentligt utbildade.

Så vad kommer det nya året innebära?
Hmm jag ska vara mig själv, aldrig mer låta folk trampa pån. Och vara tyst. Det skedet i mitt liv är ÖVER! Så de som inte klarar det får hitta sig någon annan att slava åt dom.
Att vissa ens orkar hålla på att slicka röv på någon som igentligen inte ens har en hjärna skulle jag tro.
Äta bätttre, fettet sväller över och man borde göra ng åt det.
Aldrig mer lita på dem jag en gång litat på, DE kan köra sin rövslickar grej utan mig. HA


Nya året innebär kärlek till min älskling, Dan, familjen, och vissa av mina vänner.
Jag hoppas på ett år då jag kan bespara min tårar mera.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar på kommnentaren:

För det första så FICK JAG INTE bjuda någon överhuvudtaget eftersom vi var fler familjevänner i år och vi träffas varje år och firar tillsammans. Hanna och Busk FRÅGADE om de fick komma, Johan bjöd in sig själv och Danne var bjuden från början.

Sen skulle ju du fira med Dan? Det fattar ju jag med att du vill va med honom.



Och angående ditt inlägg. Vad menar du med det?

2010-01-02 @ 12:41:40
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Hanna

herregud.. jag antar att du menar mig/oss.. vadå vi slickar röv? jag fattar inte?

2010-01-02 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0