Helgen



För jag har varit i stan..nanana För jag har shoppat nanan..
Fast nu är jag pank..*snyft*


Jaa helgen har gått skiiit fort. I fredags vart det en hemma kväll med familjen (datorn) stackars min familj de får verkligen panik på mig för att jag aldrig är hemma. (Till och med Oliver krama om mig idag) ändring på det Lovi!
Sen på lördagen skickade Emma sms om att vi drar in till stan. Jag hittade iaf en klänning på Gina (bilden) och ett par gladiator högklackade gissa how happy jag är över dom skorna!
Men bild på dom kan ni få se imorgon. :D

På kvällen vart det mys med Emelie&Jennie. Så roligt man har med dom! Det var verkligen jätte trevligt. Måste vi göra oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0