En arg och upprörd Lovi

En lång dag som har varit helt okej faktiskt....
tills nu..

Hur kan folk ha en sån dubbelmoral?
Kan folk inte stå för sånt de står för och sluta upp med detta jävla bullshit!
Förlåt att jag kanske spyr ut mig allting men jag vart så fruktansvärt arg och ledsen att det bara värker i mig.
Hur kan man ens låtsas vara något man inte är?
Hur kan man prata med någon om kärlek och hur fel den ena har bettet sig och sen själv göra lika dant?
Usch och fy fan! Känner mig så in i helvete jävla lurad!


Jag tror verkligen inte jag kommer kunna se på dig med samma ögon!
Och du kan prata om hur synd det är om dig och jobbigt..

 Men jag litar inte på dig. Hur vet jag att du inte ljuger ännu en gång?

Kommentarer
Postat av: Emma

:/:( <3

2009-05-12 @ 23:15:52
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Patrick

Ah fy fan... Kände typ väldigt mycket ilska när jag läste det där förut idag... Va fan?? Vad är det här??

Typ... Blaha! Aaaaaarg blir man!

2009-05-12 @ 23:35:53
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0