11 maj -09


"Dont hate me because Im beautiful,hate me because I kissed your boyfriend"s t-shirten är en favo i min garderob.

Jaa ni folk, måndagar är ju så roliga eller hur? Fy bubblan jag höll verkligen på att inte komma iväg till skolan för jag var så grymt trött! Men duttig flicka som jag är tvingade jag mig upp och gav mig iväg.

Men jaa en helt vanlig dag vart det ju..
Tråkig Matte B lektion jag fattade lite TRO DET ELLER EJ men så var det.
Men det vart en tripp till läkarn..var ju lite sådär, kan ju säga att jag fattar hur Jennie känner sig :S
Puss på dig gumman<3

Jaa just det glömde ju nämna att jag klippte mig igår.
A är verkligen så duktig!
Är super nöjd, visserligen är det bara topparna men men det gjorde skillnad. De var skapligt slitna...

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAR KÄRRING JÄVELN VARIT TASKIG MOT DIG MED NU?!

vad har slampan gjort? Fyfan, hon är ju ta mej fan helt sinnesrubbad!

Lyssna inte på ett ord vad hon än säger för hon är AS och kan ingenting.

vad har hon sagt? Kan inte logga in på msn men du får gärna skicka ett sms om du vill snacka. <33

Kisses <33

2009-05-11 @ 23:02:30
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0