Vårnytt


Min insperation från Balmain

Nu har jag slitit mina vita byxor :) jag vart faktiskt helt nöjd med resultatet. De vart inte för slitna men inte heller för lite. Om ni undrar hur jag gjorde så satt jag med sandpapper..det tar tid men det blir fint.
Helt galet väder ute ju! jisses jag tänkte använda mina ny slitna jeans men nä då kommer det massa snö så jag sparar dem till ett lite varmare tillfälle ;)

Dagens lista
Skolan
Samhällskundskaps prov *suck*
Stan !! :D
Macdonalds
18 års FEST!

GRATTIS MALIN I EFTERSKOTT PÅ 18 ÅRS DAGEN!
PUSS PÅ DIG!<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Ni äter alltid på Donken utan mig :(

2009-03-27 @ 12:08:49
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: lina

ett tack skulle ju vara trevlig...

både för jag tog kortet och att jag gjorde fin-slipet på jeansen.. slet som fan ju! men du kan ju ta åt dej äran...

2009-03-27 @ 16:51:54
Postat av: Anonym

Dom dära byxorna kunde Balmain lika gärna designat - gud vad du är duktig Lovi!! I LOVE them :D

GRYMT coolt slitna! Åhhh, vad jag är avundsjuk! :D

2009-03-27 @ 22:21:31
Postat av: Jennie

ojj.. glömde visst skriva att det var jag som kommenterade ovanför. xD



"Dom dära byxorna kunde Balmain lika gärna designat - gud vad du är duktig Lovi!! I LOVE them :D

GRYMT coolt slitna! Åhhh, vad jag är avundsjuk! :D"

2009-03-27 @ 22:23:00
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0