Mina Änglar!



Jag bara måste lägga upp den här som Jennie tipsade mig om via msn!!
Jennies nya ragg! ;)
Tack gumman vad du är snäller !
Och DU ÄR vacker!
Du skulle passa grymt som modell!







Tack till min Nattis som var underbart gullig
(är vacker som bara den)


Jokke! Den som gjorde bilden hade så rätt! :)
Du är bara FÖR snäll du!


Knäppa, roliga, snälla Patrick som alltid får mig på bättre humör med sin lusitga humor..haha!


Min EMMA! som jag alltid kommer ha vid min sida och som kan mig utan och innantill. Tack för att du finns och är så underbar!


Min älskade vackra Honey! thansk! du ärr bäst!


MIN UBER SNUGG SYSTER LINA!!

Ah som sagt världens bästa! Ah det finns så många! Min familj, BF07!! :) Marina snällisen, Erika lindqvist, Amanda, Jennie är också en snäll prick!
ALLA i the dance sings vill jag skicka en puss till!

I LOVE YAH GUYS





Kommentarer
Postat av: lina

jjag älskar dej <3

2009-03-12 @ 21:44:50
Postat av: Patrick

Eeeeh??? Jag har inte konstig humor? Jag har ingen humor alls.. Tror du att jag sitter o skämtar med dig om nätterna? :O Jag skriver bara ner sanningen...

:L haha.

Btw. Tack för att DUUUUUU finns. Det är skönt att ha någon att prata med ibland. För alla andra vill ju inte prata och man kan ju inte prata om allt med alla. Men med dig kan jag prata om allt jag behöver prata om :) Och så är du så tacksam hela tiden när man pratar med DIG. Det är sjukt nice :) Ingen annan som är..

KRAMAR <3

2009-03-12 @ 22:06:54
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Jennie

ååååh, vad du är gullig! Super snäll är vad du är!

Men du, han på videon har större chanser än mig att bli modell.. HAHAH.. xD

Men du SKA bli modell Lovi!! :D<3

Du är galen, men otroligt snäll!

You are my angel too :D<33

2009-03-12 @ 22:23:27
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Mirry

Haha snygga vampyrisar!



Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!

2009-03-13 @ 17:41:41
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Emma

usch jag hatar den där bilden jag ser så äckligt ut :o och skrattgroparna är så stora!

men men texten sa allt. du är mitt allt<3

2009-03-13 @ 19:10:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0