Funderingar Torsdag den 12 mars 2009

Jaa förlåt för det senaste inlägget..Jag skulle se filmen "Pride And Prejudice" den är underbar verkligen! En Lovi och Monica film...vi båda älskar dem (den gammla och nya)
Men jag kom på att jag inte orkade så det vart sängen igen.
Men jag hoppas att lina vill sjuka sig med mig och se "Anastasia" :) Flickebarnet har nämligen feber. Pluttan min.

Funderingar Torsdag den 12 mars 2009



Snälla jokke sken upp min kväll med dessa snälla ord! Tack! Och tack till mina andra underbara vänner som skrev fina saker till mig ! Älskar you guys!

Mardröm nummer två.
jag drömde mardröm inatt med.
Den här handlade om att jag hade en pojkvän en med lockigt mörkt hår och de underbaraste ögonen man kan tänka sig..aja hur som helst skulle jag hälsa på honom.
Jag tog bilen (även fast jag inte hade körkort) och körde hem till honom.
När jag kommer fram är dörren lite på glänt så jag går in. jag möter inte min pojkvänn utan ern äcklig gubbe som sitter och äter.
Han säger -Vill du smaka?
Jag kollar runt i rummet och upptäcker min pojkvän.
Fast det är bara huvudet. På ett bord med knivar och skit i huvudet.
Äckliga gubben reser sig och säger - Ah var det din pojkvän?
Jag får inte fram ett ljud utan fäller en tyst tår.
Sedan försöker han tvinga i mig min pojkvänns läppar som jag måste tugga och svälja och hans blod.
Vidrigt värre?



Jag vill ha ett annat liv, jag vill leva det livet som flickan på bilden..Så fint
Jag vill ha SOMMAR jag vill ha....



Jag vill hitta han som finns i filmerna i alla böcker i all musik.
Som får mitt hjärta slå volter, som säger vackra saker och älskar mig lika mycket
som jag älskar honom.



Min lilla Emma som skickar så vackra sms till mig på nätterna om livet och kärleken...

Men men nu får jag ge mig..
imorgon blir det till 80 % säkerhet skolan!
saknar ju min BF babes!

KISSES!






Kommentarer
Postat av: Emma

usch jag tycker inte dom är så underbara, dom är tomma och finns egentligen ingen menning med dom.

det jag vet är att du kommer hitta ngn som älskar dig mer än själv livet, mer än sig sj, mer än ngt annat.

det är ngt som betyder ngt och ngt jag är säker på.

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-03-13 @ 19:09:23
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0