Helgen


Bilderna är tagna av Matilda Gunnar.
Jag hoppas verkligen det är okej att jag tog dom..hon är duktig hon!

För att se flera bilder hon har tagit gå in på hennes bilddagbok här http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#6


Allt dansande i helgen gick kanoners!
Det var så jävla roligt, det finns inget som går upp med att stå framför en publik om man ska dansa eller liknande (att prata i skolan eller så är en helt annan sak)
Jag fattar inte hur jag kan ha förändrats så mycket från att få ångest varje gång jag uppträder till att det inte alls blir så farligt och jag ÄLSKAR det. Det är verkligen som folk säger. Det går att tränna bort (fasten man vill vrida huvudet av den som säger det)

Jag verkligen ÄLSKAR bilderna över! Kolla bara Jennica så grymt bra bild!!




Hippie dansen är helt klart en av mina favoriter! Den är så flumig och jobbig...man är typ död efter att man skuttat runt som en påtänd freds aktivist. MEN åh vad glad man blir!
Petra kickade my ass på 80-tals dansen! Den människan är grym på att dansa!



Och sedan har vi ju 50 tals dansen!! Till Elvis-Jailhousrock!
Så underbar! :D snyggingarna Emma&Anton var ju skapligt duktiga! Och Anton hade en "Kofitta" i nacken! xD haha helt klart det roligaste på hela helgen..
Frisyren han hade hette tydligen det, (Jennies skratt är så otroligt underbart! Den smittar verkligen av sig) man hallå det är snyggt med 50-tals frisyrer.
IM A BIG 50s LOVER! Tänk om man hade levt på den tiden liksom! Så underbart!

Sen att en av oss dansares pappa tror jag tyckte att jag var lik Angelina Jolie?
Hmm eh nä! thihi men det var verkligen snällt sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lovi du glömde skriva hur sjukt duktig du var!!? :o

2009-03-22 @ 23:09:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0