Helgen

Full rulle hela helgen kan jag säga....
På fredagen vart den skolan och sen drog Emma,Anton,Nattis,Erica och jag in till stan och åt på Mcdonalds!
thihi lite onödigt kanske men det var gott! :)
Sen vart det dans hos Emelie&Jennie då vi dansade 80 tals dans..till låtarna sweet dreams och Heavens
kvällen spenderades hos Hallberg!

Lördag vart det dans på morgonen till HSM då vi började på boys are back. AH vad kul! :D
Emma och jag är lungt bäst på den ;)
(Sorry Marcus och Anton)
Åkte hem firade mormor...men prinsses tårta *mums*
In till åtvid till familjen Svensson/Karlsson och kollade på melodifestivalen och spelade musik...Alltid lika kul!
(inga kommentarer om melodifestivalen)

Söndag vart det frukost sen gav jag och Emma oss iväg till lokalen där vi lärde oss Bugg/twist dans..jag var inhoppare istället för Anton som var i stan.
Men GOSCH vad rolig dans!
Vi dansade till jailhouse rocl-Elvis
Sen hem till Emma åt mat åkte hem och sov...haha
SÅ SÅG MIN HELG UT



Sorry för det äckliga benet men såhär går det om man har dans typ varje dag..
haha

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0