Someday...Im gonna be happy



Nu mina vänner...Jag är med i "Vogue"
Tänk vad man kan göra med datorns hjälp. ;)
Klicka här för att komma till sidan

Jag känner mig så tom. Så konstig. Jag vill inte vara kvar här. jag vill iväg och leva livet påriktigt.
Jag vill hitta lyckan jag vill hitta han som ger mig lycka.
Jag står inte ut med tortyren.
Jag vill ut och resa, jag vill bli något
Jag vill bli fri från smärtan i mitt hjärta

Jaa kortfattat och enkelt vill jag inte vara jag....
Det känns som jag inte kan vara kvar här. Jag vill iväg. Jag vill bli lycklig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kortfattat: Göteborg nästa :P

Det är inte långt kvar tills du är helt fri att göra precis vad du vill här i livet.

Dock vill jag tipsa dig om att ta vara på tiden då folk säger åt dig vad du ska göra. Man saknar det såhär i efterhand. Att ha ett litet mål varje dag.

2009-03-29 @ 23:14:49
Postat av: Emma

vi ska ge oss ut på resan "hitta lyckan", så fort i har pengarna så rymmer vi härifrån <3

2009-03-30 @ 21:09:25
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0