Så länge vi båda andas



Jaa sjuk idag, gah jag blir galen på att jag inte ens klarar av att gå en helvecka i skolan! usch....
Men men jag har iaf spenderat dagen men att läsa VÄRLDENS BÄSTA bokserie!
"Så länge vi båda andas" har jag nu läst ut.

Vem skulle inte villja ha Bellas liv?
Leva en hel evighet med sin kärlek med känslor som aldrig kommer svalna....men svävar ständigt i livsfara i livet med vampyrer! Ahh så underbart...Lätt att jag skulle vilja byta med henne fasten det faktumet att man hela tiden hamnar i konflikter som gäller ens liv..

Den som inte har läst den här bokserien måste genast bege sig till en bokhandel eller bibilotek! De är så underbara!

Kommentarer
Postat av: Emma

inga ord kan beskriva böckerna, om man är avundsjuk på Bella. Hur kan man låta bli att inte vara!!!???

åh jag vill också :(

2009-03-26 @ 17:22:09
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0