otekniska Lovi har gjort det igen!

Amen! nu var det ju så att "Otekniska Lovi" råkade göra något så att headern försvann! HAHA
Jag är ju bara för smart alltså! GOSCH!
Men aja jag kankse får ta och låna Emmas dator imorgon och fixa den? ^^

man fattar verkligen inte hur beroende man är av alla dessa teknik sakerna förrens en går sönder..Min pappa vart lite sur när vi satt vid datorn så han gjorde något så nu funkar den inte..
Hur ska jag klara mig?
Fatta att behöva sitta vid en laptopp som är hundra år gammal!
som saknar mellanslagsknappen också så man måste typ slå på den för att det ska funka..
förbannade skit!

Kommentarer
Postat av: Emma

hm jag vet inte riktigt...

HAHA skoja :D klart att du får ^^, jag tänkte väl att den inte bara skulle vara sådär. Först trodde jag att det var för att den tog så lång tid att ladda.

2009-03-17 @ 21:54:43
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0