Misshandel!

Idag har det verkligen vart en sju tusande rolig dag! :)
Visst engelska B kan man ju ta och räkna bort! jisses vad tråkigt det är..
Men jag fick lära mig av lärarn att jag inte skulle svära men att det var helt okej att säga "button, as eller poo" Så då vart det "POO ON YOU" till Emma...haha



Påväg ut från matsalen frös jag till av fasa! Där på golvet låg min kära väska precis mörbultad och misshandlad! Vem gör något sådant! Vad har min söta lilla väska gjort er! haha
Men jag har bild bevis så jag ska stämma den jäveln som har gjort det! MOHAHA
Ser ni bara hur skitig den är efter att någon har sparkat på den?!

Gympan vart det boxersies eller vad tusan det heter!
Amanda och jag lykades spöa skiten ur alla alltså. Fast jag körde mer på dans moves där för jag fattade ju absolut nada! Men mycket skratt vart det med Amandisen! :D haha

Sen sov jag när jag kom hem vid två! VAR HELT slut!

Det var min dag det!
och imorgon är det fredag!!
YEAAAY då är Anders glad! hahaha


GOD NATT OCH DRÖM SÖTA DRÖMAR!
(Det ska jag göra thihi)

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du vi vet nog allt vad du kommer drömma om! Fyyyyy fan va du är snuskig!

:P <3

2009-03-06 @ 00:09:52
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Emma

aa men bloody hell på dig :o HAHA

stackars väskan, hur mår det nu?:/

2009-03-06 @ 09:12:11
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0