Mardröm



Ah fy fan jag bara måste berätta om min dröm jag hade i natt..
Blande det hemskaste jag har drömt efter den dära äckliga rabies kaninen jag drömde om som liten som kom i trappen först såg man bara dess skugga sen såg man de röda ögonen...Fy fan

Nattens dröm!
Jag och några flera folk (kommer inte ihåg vilka men hursom var det iaf några av mina kompisar med)
Vi skulle övernatta i ett äckligt hus som var jätte gammalt och allmänt läskigt med gamla leksaker och nerslitna tapeter. Och så fanns det ett spöke där som jagade och torterade oss..
Han typ petade ut ögonen ur folk så det bara ran ut ur ögonen och stack knivar i oss..

Vi var helt skräckslagna och försökte rymma..Men det gick inte för när vi trodde vi hade flytt undan och klarat oss kom han tillbaka ur skuggorna och torterade vidare.
Jag kommer ihåg känslan av att jag bara ville dö..ville få det gjort liksom.
Så jag bad Emma att hon skulle sticka en högaffel i mig så jag skulle dö. Och det gjorde hon två gånger..Men jag klarade mig.
Och allt fortsatte och jag bara såg på medans alla bara dog en efter en...
Sen vet jag inte vad som hände men jag vart iaf ett spöke och mördade andra... 

Fyy bubblan vad äckligt det var!!
USCH!

Kommentarer
Postat av: Anton

fyy fan! vilken dröm!:O

2009-03-11 @ 17:49:01
Postat av: Emma

åh fy fan :o men jag skulle aldrig döda dig, inte ens om du bad om det!

Jag älskar dig<3

2009-03-11 @ 19:04:48
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0