Farm Town ...



Farm Town

Gah jag blir galen på det..Min mamma är helt otrolig.
-Jag ska bara skörda och sätta potatis sen ska jag börja med maten.

Det är tydligen ett spel via facebook då man startar en egen farm med djur och åker and shit! hahaha och mamma har blivit hjärntvättat helt besatt av det är hon!
När jag låg och sov härom natten (eller jag försökte sova) så hör jag nerifrån hur det kaklas och jag hör massa jävla kor som låter...
Då visar det sig att mamma sitter i sin säng och spelar detta jävla spel!


Såhär såg mitt sms ut till mamma vid 1 på natten...

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

HAHAH hon är tuff :D<3

2009-03-27 @ 12:23:26
URL: http://aelxanerbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0