Den "gamla" Lovi

Usch mått bajs idag med, men jag drog iväg mig till skolan iaf...
Där jag inte var vidare social och på top. Det ber jag om ursäkt för!
Kändes bara som om jag skulle brista i gråt varje gång jag skulle säga ngt. GAH. Känns precis lika dant nu som det bara gjorde för något år sedan!



För er som inte vet:
Ni får inte tro att jag är psyc i huvudet eller så..Men när jag gick i 1an i gymnasiet upptäkte man att jag hade gått med en hård deprission i flera år..
Så jag fick tabl.
De har öppnat dörren till mitt liv igen. Det är först nu det senaste året jag kan vakna på morgonen och känna att jag "gillar" livet att jag ens orkar upp är helt fantastiskt!
Därför tiden jag nu har varit utan dom har jag blivit "mig själv" igen eller "mitt gamla jag"


Kände att jag behövde förklara mig bara :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lovi, you are the best!

Hemskt att en så underbar person som du lider..

finns här - all the time.

Ses imorgon på dansträningen, XOXO :D<3

2009-03-13 @ 23:49:39
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååhh Lovi, du är verkligen en fin person som lysser upp mina dagar även fast du kanske inte är medveten om det, men du är en sån person som man mår bra av. Man mår bra av att den sån underbar person som du vill vara kompis med en sån som mig. Och jag måste bara säga igen att du sjunger så himla snyggt! Måste verkligen lägga in den på mobilen och skicka vidare!! Så skicka filen snyggunge plus du måste ställa ut alla dina underbara konstvärk någon gång plus sjunga lite för mig någon gång :)

Älskar diig <3

2009-03-14 @ 00:00:28
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Emma

du har inte blivit dig själv igen, du har bara blivit den Lovi som inte kan uppskatta sig själv på samma sätt. men jag kommer alltid att se på dig med samma ögon, aldrig dömma dig för att tårarna rinner nerför dina kinder, ALDRIG. för med eller utan tabletter så är du MIN Lovi. jag älskare dig precis som bella älskar jacob, ännu mera till och med. du är allt<3

2009-03-14 @ 01:21:30
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0