Helgen 29-31 maj -09

Nu kommer en uppdatering om helgen.



Fredagen vart otroligt sköön. 
Först när vi kom till skolan vid 10 fick vi reda på att vi bara hade samhällskunskap i 1 och en halv timme.
Så direkt efter skolan drog Emma,Anton,Erica och Amanda till stan. 

Men kvällen spenderades på Amandas balkong med pizza och vattenpippa. 
hihihi roliga grejer det där.

Men sedan efter 1 någon gång åkte jag hem till Dan ponken. <3



Lördagen med det underbara vädret åkte vi ut till Johan (med vi menar jag Dan and I)
Så otroligt skönt att sola och bada. 
Året första dop.
Lite kallt var det ju men jag var först i, badade till och med två gånger.

Men sen vart det fiske. Och jag kan säga att jag var sämst. hihi 
Botten napp ett antal gånger.
Men Dan fick upp en iaf. ;)
Tur...



Men Johan och Dan var inte så katiga när det gällde att ta i den och ha ihjäl den. haha
Så det tog ett tag. 
Men när vi väl fick upp den fick vi se att det var fyra fiskar i en.

På kvällen vart det gädda med potatismos (jag stod för potatisen och det skulle inte bli mos av det...men gott var det)



Söndagen begav sig Dan och jag till hans mamma och firade henne på Morsdag.  

Sen vart det Bysjön runt med Johan.
Killarna var livrädda för korna haha så sööta. ;)
Men jag försökte klappa en....men han vart inte glad utan började backa med sänkt huvud. 
Då vart jag rädd ni. :L 





Helt underbar helg med kompisar och Dan.
PUSS PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0