Ojsan dålig uppdatering

Fy bubblan. Hur länge sen var det jag uppdarterade den hära bloggen igentligen?
hmmm
Ändring...ändring.
Visserligen kanske det inte alls är många som läser som igentligen bryr sig. hihi men aja det är skönt att skriva av sig vissa grejer. 

Så vad har hänt i mitt liv de senaste veckorna?

Jag har fått "sommarlov" ifrån skolan dagen vart jätte lyckad med fika och kyrkan med klassen och sen på kvällen bar det ut till Hallbergs stuga med alla underbara vännerna. 
Men nu tre veckor framåt jobbar jag som idrottsledare för den blåa gruppen.
Så jag har inte alls haft mycket tid över för datorn. 
De små liven tar musten ur mig. :L

Just so you know guys. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0