Karlskrona Here We COME!

Vet ni hur det känns i en rumpa efter att man suttit i en bil i tre timmar med
ett stenhårt jvla sätte i mitten?

Sista timmen bönade jag om nåd och frågade om vi var framme snart
hela tiden. hihi
Men vet ni? I made it alive!!

Först checkade vi out stranden eller det jag trodde var en strand. Visst
det var jag som hade inbilatt mig att det skulle vara fin vit sandstrand.
Men aja det duger. :L

Vi skulle lura Matte om att jag var gravid med eftersom det var ett tag
sedan jag träffade honom..tror inte han gick på det. Men mitt första
offer var en tjej vid en busskur som stod och pratade i mobilen.
Jag spände ut magen som bara jag kan och gick förbi. hihi hon
kollade inte lite ni.

Så jag är inte gravid eller så...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0