<3

Jaa nu känner jag för något nytt. Funderar på att lägga ner allt som har med internet att göra.
Blogg, bilddagboken, facebook....
Men klart jag kommer läsa andras. Men som sagt vi får se.

Är inte på topp heller. Känns som om jag måste spela sur/ arg för att hålla tillbaka tårar.
Jag är rädd för att jag är tillbaka ner.
Hoppas vid gud att det inte är så, det orkar jag bara inte.



Älsklingen min åker imorgon med...
Han kanske hittar någon som inte är sur hela tiden, sjuk i huvudet, äcklig, konstig och som inte är beroende av"happy pills"..
Jag skulle  bli ledsen skulle nog inte klara mig, men glad för hans skull att hitta någon bättre.
Det förtjänar han.
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

2009-07-27 @ 00:14:27
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Emma

men skärp dig Lovi, han vill INTE ha någon annan och alla har svakor. Du har ju varit glad konstant i typ 2 månader, det skulle inte gå om man inte var ledsen ibland. Man orkar inte vara på topp hela tiden.

Sen så antar jag att du är ledsen för att han ska åka också, men han kommer ju hem varje torsdag så det ordnar så gumman.



Jag älskar dig. <3



(btw råkade skicka kommentaren innan och du får INTE lägga ner din blogg, den är bäst. Den roligaste jag har typ!!)

2009-07-27 @ 00:16:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Hanna

LOVI SKÄRP DIG !

du är inte allt det där negativa du sa. SLUTA SÄG SÅ för det är inte ett dugg sant. du är så himla underbar gumman , och som sagt man kan inte vara glad hela tidxen , jag är deprimerad nästan varje dag nu för tiden såå.

det kommer ordna sig hjärtat ! <3

Lägg inte av med bloggen , jag älskar den :D och jag älskar dig också såklart <33

2009-07-27 @ 21:14:02
Postat av: Jennie

LOVI, TALK TO ME!!!!!!! <33



Tårarna bara dyker upp som stora floder när jag läser det här inlägget. Du är verkligen världens underbaraste person! (jag menar det verkligen)

Alltid när jag är ledsen skriver du så fina kommentarer till mig på blogg, bdb och allting. Du förtjänar inte att vara ledsen. Men jag förstår allting du säger för så tänker jag varje dag. Men det sårar mig mera att du tänker så för du har en av världens finaste personligheter.



Älskar dig<3

2009-08-16 @ 21:57:30
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0