2009-07-14 / Semester firande






Bilderna är ifrån semestern förra året. Den bästa semestern ever! Det var så sjukt kul.
Jag sjöng "rajraj-rajraj" låten hela tiden så Anders vart galen på mig, K,F,C bildades, vi vart jagade av äckliga getingar och krabborna fick mig att skrika högt och gält som en fjortis tjej, Anton fick sitt smeknamn "Dagmar eller Dagge"
Emma hette Hulda och var utvecklignsstörd och jag Berit var henens assistent.

Vi upptäkte Ullared Anders himmelrike där allt finns även stänkskydd för stekpannan. Emma shoppade upp sin lön. Emma och jag hittade vårat kall här i livet.....att bli tennis proffs.


Härliga minnen...
men iår blir det inte Hallberg semester tråkigt nog. :(
familjen och Dan ska iväg till Karlskrona.
Kul det med. Men vi måste iväg i år senare eller hur?

Kisses<3

Kommentarer
Postat av: Emma

är så grymt besviken på allt iår. inget går som man tänkt sig. ;/

vi måste åka någonstans!!

<3

2009-07-19 @ 20:46:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0