2009-07-07




Igår vart det stan med Emmisen! Ah alltid lika trevligt att gå runt i stan med henne.
Men hursom vart det pressenter till en viss syster som fyller år på fredag. Och lite underkläder till mig PLUS en mega snygg plånbok / väska.
Jag och Emma gick runt och letade efter en hur länge som helst, sen hittade vi en på väsk affär. 400 spänn!!?
Aldrig. så vi gick vidare.
Sen påvägen tillbaka gick vi in på Vera moda.

Lovi - EMMA JAG SER DEN!
Emma - Jag med! Jag tror den är på rean också!
Lovi - JAAA!

69 ynka kr och då va det den sista,
Då vart jag glad. :)



Kommentarer
Postat av: Emma

du är typ bäst i världen.

<3

2009-07-09 @ 16:23:57
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0