Vill du finna lyckan med mig?


Här har ni henne snyggingen, den underbarste ängeln man kan tänka sig min E :)

Jaa idag vart det ingen skola för mig, hade så grymt svårt att sova! Var uppe till 3 någon gång men som tur vad hade tvillingsjälen lika svårt som jag att sova så vi sms varandra om livet och lyckan.
Vi ska ge oss ut att finna den, vi ska prova på nya saker, vi ska kasta oss ut i världen och skita fullständigt i vad andra tycker och tänker om oss. För vi har varandra, jag tycker faktiskt synd om den som inte har en nära vän att ha vid sin sida. Speciellt när man inte har E. Hon finns där när man mår dåligt och hjälper en upp på fötter igen.

Sms från E
Vi har kloka mammor! Mammor brukar oftast vara det :)
tänk när vi får bebisar och går ut och går med dom i vagnarna tsm och
går och handlar kläder åt dom tsm.
Åh vi kommer få ett underbart liv L :')



Jag och E ska finna lyckan och våran mening med livet!


<3

Kommentarer
Postat av: E

Gosh, hate the pict, love the text!

Du är den allra bästaste av dom bästa och jag kommer alltid ställa upp på dig!



Jag älskar dig och lyckan ska vi hitta om vi så får resa jorden runt 37 ggr!<3

2009-01-10 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0