Lovi = fast i photoshop!!!

Vilken underbart skön och rolig dag man har haft idag då !
Igår satt alla vi tre och kollade på gamla videos och annat skojigt! Ah så underbart kul att kolla på tokigheter vi har spelat in underåren! och Emma och Anton har ju en heldel knass filmer på nacken! xD

Men är det någon som förstår sig på youtube? Det skulle ju vara sååå kul att lägga in lite roliga klipp eller kanske till och när jag sjunger ?
Men då behöver jag hjälp! Det funkar ju ta mig f*n inte!
GAAAHH

Annars idag så har jag vart med Emmisen och johanna! :D
Ni är så underbara ni två<3
Massa skojj, bla satt jag och fixade johannas blogg. Ta en titt här http://thisjohanna.blogg.se/.


Hur underbart vacker får man bli igentligen! :D

Men jag börjar verkligen få kläm på Photoshop nu. Men jag kommer ju aldrig slå min lilla syster Lina som är BÄST på det men men jag har verkligen någon att se upp till!! :)


Den jag gjorde till Emmisen (www.stillunwritten.blogg.se) Jag stolt? Näää inte alls ! ;)


Ni två är bäst och på lördag blir det pjamasparty!!
HAHAHA snacka om KUL!





kisses<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Youtube är ju inge svårt!? :O

2009-01-23 @ 00:07:57
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Emma

du är BÄST! och jag längtar till imorrn :D

JAG ÄLSKARDIG<3

2009-01-23 @ 13:22:41
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaaaaaa, pyjamaspatryyyy!!!!

Tack tack för bilden, du är BÄST Lovi!

2009-01-24 @ 02:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0