Laaaa

Så SJUK rolig dag, skolan var ju faktiskt helt okej !
Tack vare en great morgon då allt gick rätt och inget irriterande skit så klarade sig alla i min omgivning från hulken. ^^
Idag hade jag bara naturkundskap med Rickard som är HELT såld på det han håller på med. Han skulle nog kunna prata bort en hel lektion om biovärme! :L thihi

Efter skolan vart det hem till Hallberg!
Det vart en massa sång och musik. ÄLSKAR det !
Hade jätte kul, Emma och jag skulle just spela in med deras inspelningsanläggning (snacka om bra ljudet blir i den grejen!) men något vart helt knäppt så det slutade fungera.
Så det där med att ni ska få höra mig sjunga får vänta ännu längre! xD HAHA Synd!


Jag med gitaren i högsta hugg !
Och bara så ni vet är jag självlärd så någon vidare talang är jag inte. :)


Vad vore livet utan dryga bilder? ahh men här har ni ju en bild på deras SUPER mic typ !

Så sista raden på det här inlägget blir: Musik är LIVET!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tss, ja har hört dig spela på gitaren o du är en gud lovi :D<3

2009-01-24 @ 02:36:33
Postat av: Emma

kan ju inte göra annat än att hålla med om hela inlägget :D

förutom att du inte är ngn talang på gitar för du är sjukt bra! <3

2009-01-24 @ 14:06:25
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0