Inget?

På sömlösa nätter funderar man mycket, jag hade planerat allt.

Han och jag skulle sitta inne på hans rum i hans säng. Stämningen skulle vara lite spänd och nervöst sådär så man kan känna det i luften. Han skulle säga något i stil med.
-Jag är så ledsen men jag har inte dom känslorna för dig längre...
Sen när han hade avslutat meningen och sänkt ner blicken skulle jag lägga min hand på hans, titta honom djupt in i ögonen och säga.
-Inget ?
Och han skulle kolla på mig och hans ögon blir förvirrade. MEN han tvekar.
Han säger.
-Va,  ehh
Jag lägger min andra han på hans bröst vid hjärtat och säger.
-Här, känner du inget här?
Och hans blick säger allt.




Snacka om en fin filmscen som slutar med en kyss och en stor fet "levde lyckliga i alla dar"  text mitt på rutan.
Synd att verkligheten inte är så, han vågade inte ens prata med mig. Ha 






Idiot 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0