Kreaktiv

Just nu känner jag ett sjukt kreaktivft sug. :L
Något jag kan få då jag bara känner för att sätta mig ner och jobba på en tavla eller något liknande i flera timmar. Sitta och kämpa med att få känslor eller personligheten med i tavlan tills man kommer på att klockan har flygit iväg och att man fått en fruktansvärd värk i ryggen. :)

Så det kommer jag underhålla mig med nu under kvällen/natten.
Ska nog sätta mig och skissa ner ett självporträtt som min kompis E har beställt. thihi
Hon beställde en tavla av mig på oss KFC tillsamans.
Jag kan tyvär inte säga vad KFC står för, för då skulle man nog få en heldel kommentarer! haha
Men jag kan avslöja att det är en förkortning på våra smeknamn.

Tänkte ifall ni ville se några av tavlorna/skisser jag har gjort.
Här har ni några av dem. :)


Den här är nog den jag är mest stolt över tror jag. Det är en Håkan Hellström
bild som jag har målat av och gjort om lite.




En bild på mig som bebibs med jordgubbs mössa. ^^



En bild föreställande Tyra Banks.


Och ni får en "sneak peak" på den nyaste jag jobbar med,
OBS jag är inte klar med den, ska jobba lite mera på E (eller F) , på A ( alias C )
s näsa plus att jag ska in där imitten L (eller K som jag även kallas)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0