I want you to realize

Jag avskyr när jag ska lägga mig för att sova. I drömar kan man inte hata dig för det är då det sanna kommer fram vare sig man vill det eller ej.
Jag visste inte om jag verkligen skulle skriva det här innlägget. Men det är klart jag vet inte om jag kommer publicera det eller om det kommer ligga och samla på sig damm som utkast.
men ska jag inte skriva det så att du ska tro att jag inte bryr  mig eller ska jag skriva och anses desperat?
Jag vet inte. Men jag kom på mig själv med en sak.
Jag lovade mig att skriva det jag kände och sanningen kommer man längst på ilängden, faktiskt.

What if you could yurn back time, If I could find a way ?

Jag hatar drömar det är enda gången jag inte kan ta till hatet istället. Jag vill inte dröma för känslan när man vaknar är hemsk. Ensamheten och bara känna sig allmänt oälskad.
Tanken på att bara en enda gång få känna din hand, en enda gång dra mina fingrar i ditt hår, bara vara nära dig sådär så man bara snuddar och hjärtat börjar rusa, lägga min hand runt din nacke, höra dina andetag, se i dina ögon när du skrattar håller dig för skratt eller ser på mig och halvt ler det är nog bland det underbarste när man söker blicken sakta genom rummet men fastnar vid dina ögon och kan inte ta sig därifrån.

Det är det mina drömar för det mesta handlar om, tyvärr. På dagen hatar jag dig rent ut sagt avskyr dig. 
Men på kvällen när allt kommer till ytan kan jag inte annat än dröma. 
Jag vill bara glöma, vi har / hade tydligen inget. 

"Jag hatar att jag Älskar dig men jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"
-Håkan Hellströms visa ord. Han vet vad kärlek är.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Han vet vad olycklig kärlek är, men han sa inget om den sanna kärleken.

Du vet att vi ska ut i världen och hitta oss varsin kille som älskar oss, vi ska hitta honom om det så är det sista vi gör.



Och du kommer aldrig att vara oälskad, det kvittar om du försöker stöta bort mig eller rent utav försöker slå ihjäl mig. Trots det kommer jag alltid att älska dig!<3

2009-01-20 @ 15:19:14
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Patrick

Tänkte redan förut tala om det för dig.

Men jag gör det nu istället!

När du vaknar upp och känner dig oälskad, tänk då på alla oss som älskar dig mer eller mindre och kom ihåg att även det är kärlek på ett eller annat sätt.

Tänk på hur mycket vi gör för dig och hur mycket du skulle göra för många av dem.

Tänk på hur tråkigt allt skulle vara om du vaknade upp och visste om att när du kom till skolan så skulle du inte ha Emma, Nathalie eller någon annan av dem där.

Tänk hur tråkigt det skulle vara att sätta sig ner och äta utan Åsa, Lina Oliver och resten.

Tänk på hur tråkigt allt skulle vara utan att få gå o lägga sig bredvid Tito. (humor)

Men tänk även på hur tråkigt alla vi skulle tycka att det vore att vakna upp och sakna dig.

2009-01-20 @ 17:23:12
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: jennie

åhh.. Lovi<33333

Finns här, if you wanna talk I'm always here!

säg till om det finns någonting jag kan göra <3333

Du har fått mig glad massor gånger så nu vill jag hjälpa dig. <33

2009-01-20 @ 22:34:03
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0