Things I like

Åå sikken seeg dag!
Jag fick en liten överdos av sömntabbleter så jag har sovit hela dagen, varit helt borta. :/
Men så kom mamma hem med glamour ! Vilken upphöjning på dagen !
Jag läääängtar tills jag får in mina pengar för att ge mig ut i stor staden och shoppa !

Snacka om att man fick insperation av tidnigen ! Massa fin fina kläder och annat. :)
Men något jag verkligen fastnade för var Balmain ! Gosh!
Föresten jag har glömt säga ett nyårslöfte jag har velat med om jag ska ha det eller inte, nu har jag
made up my minde !
Jag ska ta på mig saker jag tycker är snygga !
Och strunta i reaktionerna runt omkring mig !

Fashion listan just nu..
Ha sönder några jeans varav ett par vita
Köpa en kavaj
Ett vanligt vit ribbat linne
Axelvaddarna skippar jag nog hemskt gärna ^^
OCH
ett par högklackade mumsiga skor.
Skit samma om jag blir en sisådär 2 meter i dem.

I like it ! ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Bästa nyårslöftet!:D



Jisses. jag fastnade verkligen för de plaggen. Var det i tidningen Glamour?

isf köper jag den idag!! :D

2009-01-13 @ 14:36:33
Postat av: Fairytalelife svarar !

Jaa visst är dom fina ! Helt underbara, det var jennie känsla över dom faktiskt :)



Jajamen i glamour var det, det finns en massa mumsiga saker där man vill ha!! :D

2009-01-13 @ 17:38:10
Postat av: jennie

Jisses, I love them!

snacka om att jag tänker köpa den!!

åååh.. längtar efter tidningen :D:D

2009-01-13 @ 19:49:42
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0