Twilight !

Jaa så nu har jag sett den. Boken är helt klart mycket bättre!
Men åå så sjukt fin! 
Snacka om att det här är verkligen något man drömer om ska hända en...
haha kanske inte precis allting som i boken/filmen men på  kärleks fronten skulle det
ju inte vara helt fel! ;)

 

Bästa scenen var helt klart kyss scenen! Där smälte jag direkt!
Och här har ni den! 
Tror inte den ska avslöja något för er som läser eller ska se/läsa den.

-Ahhm... I just wanna try one thing, stay very still.

AHH! Killar, det är såhär ni får en tjej på fall!!


Kommentarer
Postat av: Patrick

Varför ska vi få tjejer på fall?

Äre inte bättre om ni står upp? ;P

2009-01-25 @ 23:50:20
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Johanna

JAG KOMMER OCH SER DEN HOS DIG NU =)

VILL SE VILL SE ;)

2009-01-26 @ 18:36:00
Postat av: Nathalie

Filmen är fan bättre även om jag inte läst boken, orka sitta med huvet nertryck i en bok när man kan kolla på den på film med massa popcorn :D

Älskar dig förövrigt <3

2009-01-26 @ 21:09:07
URL: http://nathaliebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0