Teater

Här kommer en MASSA bilder från min dag!
Enjoy  ;)
Hur många fler än jag tänker på Vicktor jämt när man hör enjoy ? xD HAHA



Yes idag vart det uppvisning med "Pricken"     :)
På bilden ser vi en peppad/söt liten Malin med Nattis och Erica i varsitt hörn.
Plus lite guys i bakgrunden. ;)




Tant Lisa och Mamma kanin! ^^ plus Daniells finger ? haha



Lilla Erica var gullig som alltid ! :D



Massa snygga kaniner på plats en av dom var lungt Sarisen !



Och Malin !! :D



Mellan teaterna var det massa flum bakom ridån ! hahah


Julia, Sara-Lina, Daniell och Nattly



Nattly var klart en av de flumigaste. xD



SÅ SÖÖÖÖT ! :D:D:D



En till sööt sak....he is hiding something! Just so you know! ;) thii



Jocke and Mallan !



Backstage !



Sen vart det MASSA tårta! var ta mig sjutton 5 st som vi fick vräka i oss.
Mumsigt värre var det!




jag hoppades på att få alla helt själv. :/ haha



Nattly gillade tårtan skarpt!



And so Erica!



En sööt liten plundandes Ann får avsluta bilderna för idag. Snacka om att hon är bäst alltså!
Jaa och jag vet att kameran är inte heller den bästa :S men men !


Jaapp annars idag har jag bara tagit det lungt. Men jag hjälpte busk med att ha gympabarn då jag var "vikarie"
typ åt Emma som fortfarande ligger hemma och är sjuk! :/
Men krya på er alla sjuklingar!

PUSSAR

Öhh föresten TACK JOCKE FÖR FILMEN!!!!! :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh, vad skoj att spela teater :D

Men lovi, nu har du fått mig sugen på tårta..! Morr.. nu är jag desperat efter tårta. Thihihi. XD

btw, super fin din blogg är! :)

2009-01-29 @ 22:39:17
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dagen var så värd :D Fy fan

Men skapligt fula bilder på mig xD

Imorgon blir ännu bättre ;)

Älskar dig <3

2009-01-29 @ 23:41:20
URL: http://nathaliebroberg.blogg.se/
Postat av: Patrick

Äh det är ju inte bara därför du tänker på Viktor.. Du är ju som jossan o tänker på honom hela tiden ;)

2009-01-30 @ 16:58:02
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Micke

Vilka minnen! :D

2010-02-08 @ 21:53:11
URL: http://hubbeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0