Stå-uppare ?

Okej annars idag då?
Mamma hade med sig en jobba kompis ifrån Gävle idag!
Snacka om skön människa! PRECIS på pricken som min mamma, men lite galnare faktiskt. Konstigt nog kan man vara galnare. Det trodde jag verkligen INTE. :)

Hon borde verkligen bli stå-uppare! Så sjukt rolig när hon berättar saker!
Ett litet smakprov här nedan!

-Min pappa fick för sig att han skulle ha musik när han skulle ut och jogga så då gick han till en affär och frågade efter en kassetband spelare!! Och dom i affären bara skrattade. Shit kommer du från stenåldern typ? Men så kom han hem med en tv istället. Och jag som tyckte min tv var stor hans var ju ta mig fan inte en tv utan en hel jävla vägg, men den var billig ! jag tycker ju att våran tv är stor men hans är ju fan GIGANTISK, men den var billig påminde han!

När hon pratar med sin dotter i telefon..
-VA!? Du ska åka bil med en som inte har körkort ifrån stan?!! Har han körkort han är väl typ 15? / 17?
Så vart har han fått körkortet ifrån då?
Flingpacketet eller !!!!!




Puss på er nu säger Lovi God Natt !


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahhahhahha, älskar Gävlar :D:D

Var där i sommras...nästan :L

MEn shit vilken dialekt + att ALLA som vi besökte hade sjukt stora tv-aparater..och alla bara ja men det va ju typ 20% rea ja menar ofta XD

2009-01-24 @ 02:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0