Sitter i skolan.......

Usch och blää på skolan !

Jag fattar inte vi gör ju ta mig sjutton NADA! (inget på spanska för er som inte vet :L)
vad har vi gjort idag? Joo vi har suttit och gjort typ tofsar till en teater vi ska göra för lågstadie barn och nu sitter man med ur tråkig samhällskundskap som jag inte fattar inget av, suck
jag går barn och fritidsprogramet och felet är att jag inte ens vill hålla på med barn i framtiden......
Känns lite meningslöst att gå här, men men det gäller ju trots allt att få ett bra betyg och jobba sig vidare efter gymns.

jag behöver lite press och stress över mig för att få saker gjort.
Men men det är bara att jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0