Pinsamma syrran

Ahh jag har faktiskt trots allt haft en bra dag, med mycket skratt.
Jag var en sväng hoss E och umgicks. Sen skulle mamma och jag åka och hämta upp L och O mina små syskon. Jag höll på att få panik på dom !
O vet inte varf man har en mobil, joo för att svara i.
L velade och sa -Men vart hämtar ni mig?
Jag -Vart blir bäst ?
L -Jag vet inte....
Jag -Men snälla VART vill DU bli hämtad ?!
L -Vet INTE.
Jag -MEN jisses KVINNA ! Ha en egen vilja för en gång skull annars skiter vi i dig och kör vidare !!!!
Då lyssnade hon på mig.
Jag ringer henne igen när vi står ungefär 10 meter ifrån.
L -Hallååååå ?
Jag -Hej det är taxi firman, vi har just anlänt !!
L -eehh jaaaha
Jag -Jaa vi är den silvriga bilen och jag sitter och vinkar...Ser du mig? Jag öppnar fönstret och vinkar ser du mig då? HALLÅ SER DU MIG!!!!! Ska vi tutta ?!

hahahahahahahha åå det är bara för kul att skämma ut sina syskon !
Typ hela skola var ute då också.

jag är bara för elak ! ;)


Snövit och Mimmi på maskerad. thihi
Btw börjar jag bli liiiiiiiite irriterad på det här anonyma grejen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar ingen roll om du är anonym eller inte, jag har kommit på vem du är iallafall ;) och jag kommer fortsätta läsa även om du bestämmer dig för att inte va anonym :)

2009-01-14 @ 12:58:59
Postat av: Johanna

Hehe, åh ja skulle vilja göra det mot syrran.

Hon skulle döda mig plågsamt när vi kom hem xD

2009-01-14 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0