My soulmate!

På fredag-lördag var det dags för Hallberg-time ! Har inte varit där på hela veckan.
Det är alltid lika kul ! Anders som retar en den här gången för att jag lyssnar på Håkan Hellström så det vart lite retandes och allmän jävlas med han.Haha Jag sms retade Anton, Anna & Monica var irriterade på att Emma och jag inte kunde hålla tyst under Lats dance. Emma och jag låg på en madrass på golvet i vardagsrumet och bara as garvade åt allt och alla och hittade på rackar tyg ! ;) Och då på kvällen hade vi en mysig liten samling med Nathalie, Busk och Hanna. :D

Emma och jag pratade till 03.40 på natten, så oerhört skönt att bara prata ut och disskutera saker. Vi pratade om allt kärlek, kvinnliga rättigheter, framtiden och världen.
Jag verkligen Älskar dig Emma gumman..
Du betyder så oehört mycket för mig, jag är så glad över att ha dig vid min sida babe!

<3


Vi två kommer gå långt i livet ;)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa kvällen på riktigt länge alltså xD

Timmarna bara flög iväg på natten och orden bara kom. Det är så skönt när någon förstår en helt och hållet.

Jag älskar diig så sjukt mykt älskling!<33333333333

2009-01-18 @ 00:39:20
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0