Min Dag


Jag tog sovmorgon till 10 för jag var helt slut imorse. Och pga att det är förintelsens 
dag idag var det musikprofilerna som höll i musik underhållning, så grymma alla
är då! Fuskigt! thihi

 


Sen  tog jag och tjejerna ut Emma påen fika för hon hade vart så grymt duktig
när hon och Elin sjöng.
Det vart semla och var choklad. mmmm

 


På samhällskunskapen var vi alla lite utråkade så nattis var en sööt taliban

 


Och jag kladdade som vanligt mera än att skriva/lyssna på läraren...
:)

 

Men nu är det slapp till tusen som gäller! Har bädat ner mig och sitter med laptoppen i högsta hugg.
Är precis slut i huvudet! Gosch! ovanligt att jag är trött.... :L


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är den bästa jag har, det vet du va? <3

2009-01-27 @ 22:05:15
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är grym!! :)

2009-01-27 @ 22:09:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0