Kanin..Kanin..Kanin

Vi spelar teater i skolan som ni kanske har kunnat lista ut.
Och idag skulle jag varit hemma men så blev jag bombad av samtal och sms om att en var sjuk och att jag var näst intill tvungen att komma för att ta rollen.
SHIT!
Men det gick faktiskt bra, vi körde genrep för BF 3:an Yeeay skit kul!
Fasten jag kom bort mig med replikerna gick dt ju iaf...

Imorgon blir det teater hela dagen för lågstadiet. :D
Det kommer faktiskt bli skojj det! :)


hahaha den här tyckte jag passade in väääääldigt bra! :)
åå jag tycker han är så söööt när han blir sådär ledsen...Stackarn xD HAHAH

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Förlåt för att jag tjata men du är så sjukt bra på att spela mamma kanin.

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

2009-01-28 @ 19:09:57
URL: http://nathaliebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0