HÅKAN ! <3

Någon mer än jag som spenderade sin lördag framför dumburken på P3 Guldgalan?

Det var verkligen kanon ! Anders Johansson var Super! Så bra han var, vet inte hur många gånger jag bara skrattade åt han och kunde inte sluta. hahah Sen var det massa bra band som spelade ex Håkan Hellström och John me var great.
Det var några som kallade sig typ Circus eller något som gjorde covers på några av dem nominerade låtarna ! aahh jisses då skrattade jag och Mamma som galningar !
Jag ska lägga upp klipp eller liknande när jag hittar ett, ni får verkligen inte missa det!!!


Gissa vem som vann "Årets Bästa Artist" och "Guld Micen"!
HÅKAN HELLSTRÖM!!<33





Hittade en jätte gullig bild på Anders Johansson ! :D
Så klockren han är!!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0