God morgon !

Yes kl är 09.30 och jag är i skolan !
Igentligen har jag ju sovmorgon till tio men syster yster började halv så...Jag måste ju samåka med henne.

Men vad ska jag ha för mig idag ?
Först är det idrottsteori (låter sjuuuukt lång tråkigt)
Sen har vi teater resten av dagen (visst det är väl roligare än vanliga lektioner men GOSCH! så jobbigt)
Engelska B (TRÅK VARNING!)
Matte B (HELT FUCKED UP!)

Jaa så idag slutar jag vid halv 7 !

FY BUBBLAN !


Så nu är jag såå gullig att jag ger er en mumsig bild som kommer förgylla eran dag!
thihi

jag letade som en IDIOT efter en asssss snygg bild på Brad Pitt när han i filmen "the curious case of Benjamin Button"
kommer upp vattnet och ba -TAADA ! JAG ÄR HET!
Typ !
Sen att Jocke tycker att filmen är exakt som Forrest Gump är en annan femma !
Det är jag helt klart imot !

Jag har rätt och han har fel ! :) haha Men nu ska han tydligen "bevisa" att han är kung på internet så vi får se om han kommer hitta "BILDEN-på-ni-vet-vem" snart! :D

Ha en bra dag ! :)<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Lik Forrest Gump!?!?!?! :O

Har han sett forrest gump är då min fråga :S

2009-01-26 @ 15:57:40
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0