Fröken Ur är nu 21.28

Jag är helt slut ! Sitter just nu med mina älskade pjamasbyxor och
ska bara borsta tänderna och sedan bums i säng!
Det har varit en sjuk jobbig dag idag!

Men men jag ska lägga mig och mysa , läsa bok och fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon.
thihi det gör jag faktiskt varje kväll/natt.
Här funderas det inte på världsproblem eller sånt...neepp här är det kläder som gäller ! xD

Föresten delar jag ut titeln "King/Queen över internet"!
Den som hittar bilden på Brad Pitt jag pratade om i mitt tidigare inlägg i dag kommer få titeln
"King/Queen över internet"
Vilken ära va ?  ;)





Puss&Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: jennie

men lovi, kläder är världsproblem!

Alla borde göra som oss och tänka ut vad de ska ha på sig i förväg, kläder är mkt viktigt. Dessutom är det svårt att välja. Hahah xD <33

2009-01-26 @ 22:16:48
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Patrick

Du kan alltid skaffa hem filmen på nätet och ta en skärmdump på scenen ;)

2009-01-27 @ 14:22:54
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0