Dagen......

Dagen började med att jag kom tidigt till skolan klockan 8 !!
Då hade vi teater, jag typ skämde ut mig inför hela klassen MASSA gånger ! Fy...
Och nu sitter vi och väntar på att Samhällskundskapen ska börja
FOR FUCK SAKE! JAG VILL HEM !
Och jag sänder tusen kramar och pussar till F & C som ligger hemma och är sjuktisar. :(
Fattar ni vad tråkigt allt blir när ni inte är här omkring ? åååååh!

Men något posetivt om dagen är ju att Håkan Hellström har MASSA konserter och Timo Räisänen!
Fatta Patrik vad kul ! :D Alla som vil hänga med ut i sommar och festa loss till GRYM musik hör av dig ;)
Och vet ni va ? Göteborg har tydligen en typ kulturfest.
Tänk om man skulle ha sådan tur att Håkan och Timo råkar infinna sig i Göteborg samtidigt !!

Då blir jag Lycklig!! :)


Håkan sänder ut livsglädje till tusen ! Patrik co SKA se han i sommar !


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG HÄNGER PÅ OM JA FÅR :D

o är hemma ;)<3<3

2009-01-20 @ 13:20:52
Postat av: Emma

jag tror inte du skämde ut dig för du är ju superduktig i rollen som Mamma kanin, thaha :D världens bästa!<3

åh tack så mykt älskling, jag mådde bättre bara jag såg ditt sms. Du är verkligen världens bästa och jag mår så pass bra nu så jag kommer nog garanterat imorn! :D Gick det bra på samhällskunskapen? :/ ÄLskardiig söötis<3

2009-01-20 @ 15:15:27
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Patrick

hehe.. Håkan kommer bli grymt kul om alla är friska o krya o har orken :D

2009-01-20 @ 15:46:15
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0