youtube marraton

Som ni kanske märker har jag så SJUKT tråkigt...
Så jag bara måste lägga in dom hära videosarna !!
Den här lägger jag upp för att den är så sjukt rolig plus att om ni kommer ihåg så
skrev jag i slutet av ett inlägg "kom ihåg att knip med stjärten" och jag trodde ju inte att
det skulle missuppfattas.. haha men en viss person (PATRICK) fattade inte riktigt vad jag
menade. haha
Så kom jag på att alla kanske inte är sånna tv nördar som jag. Så här har ni den!


Kniiiiiiiiiiiiiiiiip med stjärten ! HAHAHAH ah jag dör varje gång jag ser den! xD

Kommentarer
Postat av: Patrick

HAHAHAHAHAHAHAHAHAhAHAHA!!!! FAn den kommer man ju ihåg!!! Guuud!!!

2009-02-05 @ 15:52:09
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0