Sommarjobb ? Här kommer jag!

Yes nu sitter man här fast naglad vid datorn och söker sommarjobb!
Visst är jag duktig!?
Och jag har hittat det PERFEKTA sommarjobbet!

Håll i hatten!
Dom söker Aktivitets ledare till Kolmården! Man får alltså planera aktiviteter åt barn och så!
Plus att det oftast är kvällstid så att jag kommer inte behöva gå upp vid kl 5 på morgonen för att bege mig iväg! :)
SUPER DUPER!
Nu gäller det bara att man får det! Håll tummarna!


Jag kommer bli rik ! :) jag kommer bada i pengar!
Nja kanske inte riktigt men men man kan ju hoppas? ^^

Kommentarer
Postat av: Patrick

haha... jag vill också bada i pengar!! Vi bygger en pool för pengabad!! :P

2009-02-12 @ 15:50:26
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Emma

JAG VILL OCKSÅ VARA RIK och jaa du är extremt duktig i photoshop plutt :) <3

2009-02-12 @ 16:54:52
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge mej lite :L :D

2009-02-12 @ 18:40:44
Postat av: Micke

När du blir rik. Kan inte jag få lite jag med? (a)

2009-02-12 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0