Nytt !

Som ni ser har jag fixat oxh trixat lite med bloggen!
Men den kommer bli skiiiiit bra om allt vill sig så som jag vill. Jag har planerat allt in i minsta detalj.
Så detta är vad jag har ägnat dagen åt..
Jisses sikken nörd jag är!


Imorgon blir det hårfärgning WHAT shell I do!?
Vanligt brunt som jag haft men lite mörkare a la Lindsay Lohan
eller.....



Ska man våga sig på mera rött i håret?
jag kan tycka att mörkt rött i brunt hår kan vara snyggt men gränsen är
ju hårfin jag vill ju inte bli som en tomat i skallen heller!!





LOVI BEHÖVER DIN HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: Patrick

ok.

1. Vet att du kan göra det så fixa till på sidan så det blir lika brett. Då blir det skitsnyggt :)

2. Jag tycker du ska köra på Mischa Barton färgen när det gäller hårfärgningen :) För som jag sagt nån gång för länge sen när du laddade upp bilder för att jämföra och jag inte kände dig så ser ni lika ut och hon är ju snygg så :L

2009-02-12 @ 23:32:45
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0